HTML

Kázmér vagyok...

Kázmér vagyok. Egyesek szerint egy teleregényben élek. Szerintük másoknak is mesélni kellene róla. Egy frászt. Csak maguknak akarnak minél több pletykaalapot... Hát nesztek kedves "barátaim"

Címkék

csaj (2) hülye (1) jogász (1) kaja (1) kitti (1) marina (1) norbi (1) pia (1) szex (1) szomszéd (1) Címkefelhő

Friss topikok

Archívum

Hülye jogász picsa

2009.07.08. 14:03 kAZmer

A tegnap este ivászatba torkollott. Norbi nagyon erősködött, hogy felmegy hozzá két kolléganője (jogászok), és kellene egy kis erősítés. Hát tényleg kellett, mert az egyik volt vagy 200 kiló. De ennek a hülyének ez a zsánere. A másik csajszi egy fokkal jobb volt, de nagyon vonakodó. Miután a dagi meg Norb eltűntek egy órára, próbáltam elég konkrétan utalni, hogy mit csinálnék vele. De egy idő után meguntam az ellenállást és otthagytam egyedül a lakásban. A kurva sofőrszolgálatra is várni kellett fél órát. Még jó hogy elvittem magammal a whisky-t útravalónak.

Reggeli sms Norb: "Jó nagy paraszt vagy, hogy itt hagytad a csajt egyedül. A R**** kedvét is teljesen elvette a további dugástól!"

Szerintem meg ő a paraszt, hogy ilyen hülye picsákat szervez be nekem!

 

Szólj hozzá!

Címkék: hülye norbi csaj jogász

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása