HTML

Kázmér vagyok...

Kázmér vagyok. Egyesek szerint egy teleregényben élek. Szerintük másoknak is mesélni kellene róla. Egy frászt. Csak maguknak akarnak minél több pletykaalapot... Hát nesztek kedves "barátaim"

Címkék

csaj (2) hülye (1) jogász (1) kaja (1) kitti (1) marina (1) norbi (1) pia (1) szex (1) szomszéd (1) Címkefelhő

Friss topikok

Archívum

visszatérés

2009.07.30. 10:40 kAZmer

Rendesen elhanyagoltam az írást. Az igazság hogy a tengerentúlon voltam egy régi cimborám invitálására. Vett magának egy rohadt nagy cadillac-et - olyat mint a Fábry Sanyinak volt a műsorában - és azzal jártuk be a keleti partot.

De most visszatértem...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása